هر گرم طلا 18 عیار 2290000تومان
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ

نیم ست طلا

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

نیم ست طلا یکی از محبوب ترین مجموعه های زیورآلات ساخته شده از طلا میباشد که در میان خانم های جوان طرفداران زیادی دارد. نیم ست طلا همانطور که از نامش پیداست چند جز از زیورآلات طلا را در بر میگیرد که میتواند شامل انگشتر، دستبند و یا گوشواره باشد. البته به این موضوع باید اشاره داشته باشیم که هیچ قانون خاصی برای استفاده از انگشتر، دستبند و یا گوشواره در ترکیب نیم ست طلا وجود ندارد و هر گالری و فروشگاهی میتواند بنا به سفارش خریدار و یا تقاضای بالای خریداران ترکیبی خاص را در نظر بگیرد. نیم ست طلا برای شرکت در مهمانی ها بسیار مناسب میباشد و میتوان با ترکیب موجود در این ست زیبایی و جلوه خاص و جذابی را برای خود بوجود آورد. 

 

قیمت مناسب یکی از دلایل محبوبیت نیم ست طلا

ست و نیم ست طلا دو مجموعه پر طرفردار در میان خانم ها محسوب میشوند که البته همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد نیم ست ها از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. نیم ست طلا از قیمت بسیار مناسبتری نسبت به ست طلا برخوردار است و به همین دلیل از جذابیت بیشتری در میان خریداران برخوردار میباشد. امروزه قیمت ها در میان خریداران ست های طلا اهمیت زیادی پیدا کرده است و بیشتر خانم ها بیشتر به سراغ نیم ست طلا میروند.  قیمت نیم ست طلا با توجه به اینکه کمتر از ست های طلا میباشد اما باعث نشده تا ذره ای از ارزش آن کاسته شود و میتواند زیبایی خاص  و منحصر بفردی را برای شما بوجود آورد. 

نیم ست طلا بر خلاف سرویس های طلا تنها برای مراسم های رسمی مورد استفاده قرار نمیگیرد و میتوانید آنها را برای تمامی مراسم ها استفاده نمایید که این خود یک ویژگی برای آن محسوب میگردد. 

برای خرید نیم ست طلا با بهترین قیمت و همچنین بصورت غیر حضوری میتوانید فروشگاه اینترنتی گالریا از فروشگاه های عرضه طلا را انتخاب نمایید. 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()