هر گرم طلا 18 عیار 2290000تومان
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ

طلای طرح اسم

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

یکی از زیورآلات ساخته شده از طلا که این روز ها محبوبیت زیادی در میان علاقمندان به طلا و جواهر و بخصوص خانم ها پیدا کرده است طلای طرح اسم میباشد. طلای طرح اسم از جمله زیورآلاتی است که برای هدیه دادن به عزیزانتان بهترین گزینه میباشد. طلای طرح اسم همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست از اسم های گوناگونی بر روی خود برخوردار است که این اسم ها بصورت حکاکی و یا روش های دیگر بروی قطعه طلایی کوچک و یا بزرگ تعبیه شده اند. از محبوب ترین طلای طرح اسم قطعات طلایی مانند آویز ها هستند که قطعه طلا به شکل اسم در آمده است  و از زیبایی بسیار زیادی برخوردار میباشد. طلای طرح اسم برای خانم ها و آقایان تولید میشود که متناسب با اسم خود و یا اسم عزیزان خود میتوانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

طلاح طرح اسم مناسب برای خانم ها و آقایان

طلای طرح اسمی که برای خانم ها تولید میشود با طلای طرح اسم مناسب برای آقایان متفاوت میباشد. نمیتوان طلای طرح اسم مناسب با خانم ها را برای آقایان خریداری نمود زیرا به هیچ وجه با روحیه آقایان سازگاری ندارد و همچنین تناسبی را با کلاس و پرستیژ آقایان نیز برقرار نمیکند. طلای طرح اسم مناسب خانم ها ظریف تر از طلای مناسب برای آقایان میباشد که البته این موضوع کاملا معقول و منطقی نیز میباشد. تنها نوع طلایی که در ساخت طلای طرح اسم برای خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار میگیرد یکسان میباشد و از دو نوع طلای 18 و 24 عیار برای ساخت طلا استفاده میشود. طلای 18 عیار که برای ساخت طلای طرح اسم استفاده میشود از فروش و محبوبیت بیشتری برخوردار است. البته قیمت طلای 18 عیار نیز در فروش بالا و محبوبیت زیاد آن بی تاثیر نیست. به طور کلی زیورآلات ساخته شده از طلای 18 عیار قیمت مناسبتری دارند که در این بین طلای طرح اسم 18 عیار نیز قیمت بسیار مناسبی دارد.

برای خرید طلای طرح اسم در مدل های مختلف و با بهترین قیمت پیشنهاد میکنیم تا فروشگاه اینترنتی گالریا را انتخاب نمایید و زیباترین مدل طلا  را انتخاب و سفارش دهید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()